Saturday, October 29, 2011

sape bagi hang tauliah?

sekarang ni deme (read ubn n its advocates) sibuk mengata semua orang yang tak bertauliah, khususnya di Selangor, tak layak memberi ucapan, ajaran, tazkirah dan pelbagai lagi.

umpama bob lokman ditegah memberi syarahan sebab kata deme dia takde tauliah. kalau gua jadi bob lokman gua mesti tanya pegawai jabatan agama tu sape bagi deme tu tauliah untuk menyatakan gua tak bertauliah. mesti deme kata pengarahnya, jadi gua akan tanya pengarahnya pulak sape bagi dia tauliah untuk menyatakan gua tak bertauliah, mesti pengarah pulak kata sultan bagi. dan gua mesti nak tanya sultan pulak mana dia dapat tauliah untuk bagi tauliah kepada pengarah jabatan agama untuk menyatakan gua tak bertauliah.

agak2 hang sultan nak kata apa?

jawab, yop, jawab..

No comments:

 

Bali Accommodation