Friday, October 28, 2011

mimpi dan gue - ii

Nostalgia - version 1 by *eSThER* - sterestherster.nl

mimpi gua saban malam adalah kabur.

tak nampak apa.. tu la pasal. lama dah macam gini..

gua tau gua mimpi, beb, tapi bila gua sedar je, yang gua nampak

adalah gelap dan kabur2 je..

tapi bukan la selamanya mimpi gua macam gitu, gelap tanpa cerite..

ada kala gua mimpi kat mana tempat tah, gua pun tak tau kt mana,

tapi gua rasa familiar sangat2 dengan tempat tu, macam dah biasa

sampai dulu2.. kaum2 yang gua jumpa pun muka diorang macam biasa gua jumpa.

tapi gua pasti dalam kehidupan gua yang current ni, memang gua tak kenal kaum tu..

macam mana, ek?

seolah-olah gua berada dalam satu kehidupan yang lain, zaman yang lain,

tempat dan suasana berbeza, tapi gua rasa biasa je dengan tempat2 dan keadaan tu,

walaupun bila tersedar dari tidur, memang tak leh nak ingat kat mana tempat2 tu..

adakah ini reincarnation? pernahkah dulu gua hidup di zaman tu dengan keadaan tu dengan kaum2 tu, tapi sekarang ni gua terhijab dari masa tu?

No comments:

 

Bali Accommodation