Sunday, December 15, 2013

mati-iii

Salam.
Kelmarin kaum gua si mashor text gua cite pasal mati.
Lately dia teringat pasal mati je. Dua tiga hari kebelakangan ni lagi la menjadi-jadi.
Apatah lagi pak mahmud urus setia almas baru je meninggal m inggu lepas.
Jumpa orang je asyik2 cite pasal mati. Pastu kt jantung dia terasa sengal.. senang cite takleh nak describe la.. ada satu hari tu solat terus breakdown, beb. Aduss!
Pastu dia tanya la gua, ada ke gua pernah ini macam?
Yang gua boleh kongsi dengan lu: iye, hari2 sekarang ni ingat mati je.. dunya layan macaam biasa, tapi teringat tu memang tak boleh nafi. Kena pulak kalau dok sorang2, dan memang pun gua suka dok sorang2..kadang2 kalu nyembang dengan kaum pun mesti kona2 sampai kt mati tu jugak..
Ye la, nak cite apalagi, kan.. dunia tak berkesudahan, beb. Baik cite kepulangan yang sudah pasti. Hanya janji je belum mari.. ahak!
Sekali2 terkenang mau seriau, beb.

Layan..

rememberingdeath.jpg

No comments:

 

Bali Accommodation