Monday, December 7, 2009

buah sebih gua tercicio, beb!



salam.
adoyai, cicior buah sebih gua, beb..
cite nya gini.
hari ni, pagi2 lagi gua dh driving g ke ipoh. ada meeting untuk marking paper bi spm..
seperti lazimnya bila gua sendirian, gua tak switch on radio dgr lagu. gua lagi suka dengar lagu yang bermain di dalam dada. jadi, gua pun mengentel buah sebih sambil driving. lbh kurang sejam lbh2 sikit, sampai la kt ipoh. yang gua perasan, gua letakkan kt seat sebelah bila habis main muzik dalam jiwa, tapi masa balik tadi, dekat pukul empat jugak la, time hujan, lbh krg dh drive 10 minit, gua cari buah sebih dah takde!
adoyai!. jenuh gua memikio, mana gamaknya pegi buah sebih gua tadi tu.. takde la hebat mana buah sebih tu nya pun, tapi sentimental value nya tak leh di cari ganti le.. gua beli buah sebih tu bersama dengan dagger @ pisau uzbek semasa pameran antarabangsa islam tahun '95. lama jugak tu, beb.. jadi, kira2nya sayang yg teramat la..
puas dh gua pikio kan pkara ni.. rasanya cicior masa gua keluar dari kete gamaknya.. satu je harapan gua. harap2 caretaker kt tempat tadi gua pergi bila menyapu esuk pagi terjumpa la benda tu.. dan semuga bila gua tanya dia esuk, dengan sukacitanya dia memberi kembali pada gua buah sebih tu. gitu le harapannya.. semuga Allah kabulkan hajat gua ini, insyaAllah.
apa pun, gua pasrah, beb!

if you hope, get ready for disappointment too..
when our heart stops hoping, our mind stops believing..

1 comment:

EyesOfRevati said...

SIR I LOVE UR LAST PHRASE..U PROVE IT..:)

 

Bali Accommodation