Friday, August 21, 2009

lagi lagi kata gua pada gua..

salam.

demi masa @ waktu asar yg dh petang sangat (makna kata tak lama dh kita ni..), manusia semuanya, (gua la tu!) berada dalam kerugian, kemaksiatan, kelaraan, keracunan. kecuali orang2 ( gua la tu!) yg beriman akan perkara2 tak terjangkau dek akal, perkara2 ghaib, patuh taat setia tanpa berbelah bagi, dan melakukan amal yg soleh, yg baik2 je, yg bagi seme orang seronok je, tanpa lari dari batasan agama.

dalam mencari jalan yg lurus hendaklah sentiasa seme orang (gua lg!) berpegang kepada kebenaran @ yg haq, berpesan tentang perkara yg benar je, cite pun yg benar je, takde nak kencing2 dah, dan melakukan semua ini dengan penuh sabar dan syukur kerana keracunan dunia tiada henti2nya melalaikan dan mengajak kita ke lembah kebinasaan.

susah tu, beb!
tapi layankan saja sehabis baik bila mana kita sedar dari mimpi yg panjang ini..

No comments:

 

Bali Accommodation