Wednesday, September 19, 2012

jammin

grunge-skateboarder:  Come as you are solo, didn’t quite get the positions or speed right ahaha

Salam.

Lama dh gua main gitar. Sejak form three lagi.. lama bebeno tu, beb. Tapi tak pandai setara mana pun. Boleh le main untuk seronok2 layan kepala, layan kaum.. lebih tigapuluh tahun main gitar dah. Peh! Lama tu, beb! Dalam gua tak berapa pandai main ni, gua boleh gak nyanyi sambil2 main gitar. Kiranya standard entertainer la.. : ) sape biasa lepak dengan gua boleh verify apa yg gua cite ni.. time gua tengah giler muzik dulu, macam2 jugak la dilayan.. masuk contest sana sini.. ada yg menang, ada yg kecundang, biasa la tu, kan.. tapi sekarang ni gua jarang jamming dah.. jarang2 sekali, jamming dengan students yang mai lepak kt bilik gua.. once a fortnight ke, gua jamming dengan ‘the cincirat’, kaum gua kt kampong ni.. tapi biasanya layan dengan gaban je, sebab jamming kt rumah dia pun.. ada drum set, gitar bass, rhythm, keyboard.. tapi takde kaum main.. gua n gaban je lebehnya.. kitorang main lagu retro je la.. sekali jamming mau 25-30 lagu.. main sampai puas la.. tapi sooner or later all this must come to an end.. kan, kan..

Ni semua sekadar melayankan saje.. sementara boleh..

Layan..


No comments:

 

Bali Accommodation