Friday, September 17, 2010

raya tahun ni..

salam.

hari ni hari ke lapan syawal, yang bermakna, lama dh habis raya..
tapi tenguk la pulak, hang ni macam mana punya kaum. ye la, ada yang raya sehari, pastu pose enam pulak, dan pas tu raya lagi sekali..
ada jugak yang layan raya selagi ada bulan syawal. take it to the maximum.
ada baik punya dok ada kaum layan raya ikut suka hati je, sampai dh habis syawal pun, raya lagi..
pandai2 la lu orang..

raya tahun ni first time dalam sejarah era milenium, gua tak dapat kad raya. tapi last minute tu, Takaful Ikhlas kirim satu kad, sebab anak gua ikut skim insuran pendidikan kt situ.. jd la, ek..

raya tahun ni pun takde sorang pun anak murid datang rumah, mujur semalam wana dan faiznor datang. tak la koman sangat.. sedara mara jangan cite la, berlambak sampai tak terlayan..

ni dh start sekolah pulak, next week mesti cite raya tak habis lagi la, gua suspect..

tapi macam gua cite td la, raya dh lama habis, beb! tinggal seronok dia je tak berkesudahan bg mereka yang tak faham erti raya sebeno..

iyekan saje.

2 comments:

dean said...

Salam NK Chai yang diingati selalu.. saya kan ader kirim email. Attached gambar family and wish selamat Hari Raya.. Kira boley la tu ek..;)

ku2 said...

salam dean,
saw d photo much2 earlier, maybe one or two days after u sent it. thanks, tau.. only now i am acknowledging it. sori, k.

 

Bali Accommodation