Saturday, June 10, 2017

Puasa semalam.. dan hari ni

assalamualaikum wbh

puasa semalam, setakat ramadhan kali ini lah, adalah yang terpanas dan terhaus yang gua rasakan haha.. memang mengerlip panasnya, gua cakap lu!

 iye, memang gua cargas dari pagi lagi, sebab ada kematian kat rumah jiran, pastu buat keroje sekola, tengahari solat jumaat, petang cargas gitu gini, tapi memang haus betul semalam punya puasa. masa gua singgah bazar balik dari sekolah isteri gue, peh! punya la berasap rasanya. padahal dok kejap je kat bazar tu. tak tau la mcmn deme yang niaga kt situ bersabo, kn.. 
petang pas mesin rumput yang tak tahan sekali tuu. mulut dh la kering, pahit jee terasa.. time buka, makan kurma sebiji pastu pekena ayor teh, ya Allah, nikmat tak terkata. berkat puasa le tu gamaknya hehe  :) 

dan memang pun sepanjang malam tadi time buka dan pas terawih gua hanya sekadar makan kurma, buah mempelam dan murtabak je. selebihnya? minum dan minum dan minum dan minum dan minum sampai le time nak lena..

hari ni? sejuk menusuk qalbu haha 
seronoknya la alahai..

moral of the story? amende je Dia bagi, Alhamdulillah!! forever and ever and ever and ever je..

Wall Decoration 20cm x 30cm:

layan..

No comments:

 

Bali Accommodation