Monday, September 2, 2013

Berita Jam 10: BN mendapat majority akhirnya..

Berita Jam 10: BN mendapat majority akhirnya..

Barang Naik @ Bangles Nation @ Bankrupt Nation, kerajaan minority @ kerajaan 47%, akhirnya mendapat majority daripada rakyat Malaysia. Tetapi majority tersebut adalah berupa cacian, makian, sumpahan, laknatan, daripada majority rakyat yang telah mendapat hadiah sempena merdeka @ merdeka belated present, iaitu melalui kenaikan harga petrol Ron 95 sebanyak dua kupang @ 20 sen je seliter mulai esuk.
Seperti mana lazimnya, sebaik sahaja rakyat marhaen mendapat info tentang kenaikan harga petrol, mereka telah berpusu-pusu beratur di semua stesyen minyak. Sementara menunggu giliran untuk mengisi minyak, yang boleh mengambil masa sehingga 40minit, ramai daripada mereka berzikir dengan laungan “cilaka BN! Sial punya BN! Haram jadah punya BN! BN buruk siku! Sudah bagi BRIM mintak balik! Memang sial punya BN!” dan macam2 lagi yang tidak berapa sesuai untuk ditulis di sini.
Kenaikan harga petrol memang sudah dijangkakan, kerana ia merupakan salah satu hadiah kemenangan pru 13 yang lalu kepada rakyat. Hadiah2 lain yang akan menyusul nanti adalah kenaikan tariff eletrik, GST, dan macam2 penipuan lain, yang menguntungkan kroni dan pecacai penjilat jubor yang memegang motto ‘jilat sampai berkilat!’

Sekian saja berita jam 10 BN barang naik.

Terbaek!

No comments:

 

Bali Accommodation