Saturday, June 5, 2010

mimpi lisa..

salam.
tadi masa dinner dengan family, lisa cite mimpi dia masa tido malam tadi..
"lisa mimpi kt rumah ibu ni semua orang kumpul," dia kata.
"apasal?" tanya gua. "nak bincang arief nak kawin," jawab dia.
"arief nak kawin? lisa, angah dan along dh kawin ke, masa tu?" gua tanya lagi.
"dah," jawab dia lagi.
"dah ada anak ke?" tanya gua. "ada, lisa anak sorang, dan time tu tengah mengandung. kak long anak enam orang. angah anak dua orang. nia baru nak masuk universiti," cite lisa lagi.
"papa dan ibu sihat lagi tak, masa tu?" "sihat."
gua dengan missus senyum je la. tak pasti la pasal apa missus gua senyum tu, maybe lucu kot..
tapi gua senyum sebab ramai cucu gua, beb!

itu cite lisa, anak no3 gue, yang sekarang ni baru tahun 2 bersekolah.
maknanya, kalau nak jadi realiti cite mimpi dia tu, kena tunggu lebih kurang 20tahun lagi, da!
tua! ^_^

No comments:

 

Bali Accommodation