Saturday, November 7, 2009

final piala malaysia, beb!

salam.
malam ni final piala malaysia, beb..
negeri sembilan lawan kelantan.
dulu time budak2, awal 20'an, masa tahun 70'an n 80'an memang gua layan sangat bola malaysia ni. time tu gua dok pj dgn famili gua, memang selalu sgt la pegi stadium merdeka tengok selangor atau malaysia main.. terkenang masa tu mesti lepak kt obor, bertentang scoreboard.. kaum mesti ramai punyalah: kitorg budak ss3, budak kawasan melayu pj old town, budak seksyen 14, budak bangsar, budak kg baru, budak keramat, dll.. kiranya, memang ramai bebeno kaum.. memang meriah giler2 punya time tu..
pastu hujung 80'an dan 90'an gua asyik layan kepala je, n selangor n malaysia pun main macam cap ayam, gua takde la nk layan sangat..
tapi gua ikuti jugak la perkembangan, kan.. takde la koman sangat..
jadi malam ni gua nak layan bola, sebab frenzy dia mesti mengalahkan, tiket pun dh habis, suspect game mesti racun kot..
personally gua ssokong kelantan sebab gua pernah dok sana dulu, tapi gua mengharapkan game yg menarik.. janji meriah crowd, kan..
ok la, gua nk bawak anak gua g klinik jap.. lain kali nyembang, k.
selamat!

No comments:

 

Bali Accommodation