Wednesday, October 12, 2011

i can still run..

run run run by The Family Dog

salam.

pagi tadi gua pegi test lari, kiranya time trial la, 4.8 km. kelmarin gua dah test jugak, tapi belah petang dan timing dapat bikin 21minit 34saat. pagi tadi kena dengan warm up cukup, cuaca pagi, gua bikin 20 minit 42 saat. peh! kiranya gua boleh la lari lagi, ekk.. tapi penat nya, tuhan je la tau, orang2 tua lari ni.. masuk kilometer ketiga je memang rasa lembik tubuh dah, especially lower body, legs.. larian dua pusingan padang lapangan terbang kat sitiawan. first lap gua bikin 10m 10s, tapi second lap 10m 30s.. penat, beb! tapi puashati la, kan.. syukur.

race sabtu ni dan gua ada petang ni dan esuk lusa tinggal nak training. target gua nak lari sub 20minit, sebab race nanti kategori terbuka dan ramai kaum muda2, umur sekitar late twenties atau early thirties. jadi, kalau nak placing, mesti timing baik. hadiah untuk first ten.. pakcik pulak almost fifty, tapi sendiri mau ingat la, beb! sekarang ni nak fine tuned kan turbo dan nos system, jangan bagi sumbat.. kalau tak hari race nanti mau napas kot pusat, gua cakap lu.. lagi teruk napas kot jubor.. ha! semuga tidak terjadi demikian.. kalau tak, naya, beb!

No comments:

 

Bali Accommodation